Lima - Reisverslag uit Lima, Peru van Dirk Zwetsloot - WaarBenJij.nu Lima - Reisverslag uit Lima, Peru van Dirk Zwetsloot - WaarBenJij.nu

Lima

Door: Dirk

Blijf op de hoogte en volg Dirk

26 Oktober 2011 | Peru, Lima

We zijn er hoor, even leek het erop dat het wat langer ging duren omdat Simon zijn zakmes in zijn handbagage had gestoken en we weer terug konden door douane om nogmaals een rugzak aan te bieden met daarin het zakmes.
Vlucht ging prima en we kwamen lokale tijd rond 6 uur aan waar Nic ons op stond te wachten.
Ook de bus stond klaar voor de groep ´Steltenpool´ en met een half uur zaten we in hotel Cattalana in Miraflores (wijk in Lima).
Happie gegeten, biertje erbij en voor 10-en lagen we allemaal in ons mandje. Maar ja, 10 hier is 5 uur ´s morgens in Nederland.
Vandaag met een bus een rondje stad gedaan en nu zit ik te wachten op zuslief die een bezoekje brengt aan de vrouwengevangenis waar ook alleen vrouwen in mogen op bezoek.
Straks gaan we per taxi weer retour hotel waar we ons weer bij de rest voegen. Morgen vroeg op, dan gaan we bootje varen naar een eiland en daarna door naar Ica, wordt vervolgd!

  • 26 Oktober 2011 - 20:58

    Marieke:

    Hé...

    Leuk je te volgen, vooral omdat ik er een beeld bij heb. Ica is te gek! Jij als stoere snowboarder gaat toch ook wel een poding wagen op een sandboard? DOEN!!! Heel veel plezier! Grtz... x

  • 26 Oktober 2011 - 21:12

    Ans:

    Wat leuk dat je een site hebt gemaakt, dan blijven we effe lekker op de hoogte. Geef mijn mannetje maar een dikke zoen van mij en doe mijn broertje er ook maar een.
    Groetjes aan iedereen.

  • 26 Oktober 2011 - 21:14

    Kim & Co:

    Geniet!
    Dan kunnen wij meegenieten hier :)

    Liefs xx

  • 27 Oktober 2011 - 05:01

    Lenie:

    He Dirk, wat leuk!
    Geniet van je reis.
    Groetjes aan Nic en je zusje.
    Veel liefs

  • 27 Oktober 2011 - 07:13

    Henny:

    fijn dat alles goed is gegaan en wij je reisverslag kunnen lezen.ik ga vandaag wel ff bij je moeder langs om te kijken of het lukt met sms,en veel plezier daar en de groetjes aan iedereen

  • 27 Oktober 2011 - 08:40

    Yo:

    Hey Dirk! Fijne vakantie hoor! En ik lees mee!

    XX Yol

  • 27 Oktober 2011 - 10:45

    Lineke:

    Hoi Dirk,
    jeee.... ben je alweer weg. Heb ik je helemaal niet meer gesproken voor je vakantie. Wat gaat de tijd toch hard! Ik hoop voor jullie dat de tijd daar wat minder snel gaat. Heeeele fijne vakantie. Geniet. En groetjes aan iedereen.
    Lineke

  • 28 Oktober 2011 - 10:27

    Michel:

    he dirk hou jij niek zijn portemenee
    bij je. dan kan hij rustig met vreemde vrouwe dansen enzo hahahahaha

  • 28 Oktober 2011 - 20:32

    Wendy:

    Heeeey,

    Leuk van je te horen (lezen!)! Ik ga jullie volgen hoor! Ben benieuwd hoe Ria dr ervaring was in de "vrouwengevangenis"! Ze is toch niet net zo dom als ik geweest en zonder paspoort gegaan he?! Heeeeel veel plezier daar!

    X Wendy.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dirk

Actief sinds 21 Okt. 2011
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 27051

Voorgaande reizen:

19 Mei 2014 - 07 Juni 2014

Maleisië

10 November 2013 - 01 December 2013

Vietnam, here we come!

19 April 2013 - 04 Mei 2013

Schotland

18 Maart 2012 - 08 April 2012

Suriname

25 Oktober 2011 - 16 November 2011

Peru

Landen bezocht: