Lama - Reisverslag uit Lima, Peru van Dirk Zwetsloot - WaarBenJij.nu Lama - Reisverslag uit Lima, Peru van Dirk Zwetsloot - WaarBenJij.nu

Lama

Door: Dirk

Blijf op de hoogte en volg Dirk

30 Oktober 2011 | Peru, Lima

Zijn we weer! Als jullie het niet vergeten zijn moeten we 1 duur dichter tot mekaar gekomen zijn!?
Hier doen ze niet aan zomer en wintertijd volgens ons.. dat wil zeggen, we hebben er nog nix van gemerkt!
Ik had gister mijn eerste encounter met een lama! We zaten in Hotel Majoro in Nasca en daar hadden ze en lama als huisdier. Hij (of zij) lag lekker dicht bij het zwembad te genieten van wat er allemaal gebeurde dus ik zag mijn kans schoon een fotootje te maken. Het beest vond het allemaal prima, dus dacht ikhet ook even te aaien. Toen ik op aai-afstand was gekomen zag ik in een deel van een seconde de lippen nog wel even tuiten, maar toen was het al te laat want het volgende moment kreeg ik een volle laag herkauwd gras over me heen gemengd met speeksel en dat kwam met een vaart dat het wel hagel leek en totaal niet aan te ontkomen. Ik werd luidkeels uitgelachen door een Peruaanse gast aan de andere kant van het zwembad die het allemaal van een afstandje had zien gebeuren. Ik moest zelf, nadat ik was bekomen, ook wel lachen want de lama lag me aan te kijken met een blik van wat denk jij nou wel! Gisteravond rond 22 uur zijn we met een grote bus vertrokken naar Araquipa waar we vanmorgen rond acht uur aankwamen. Het was een hobbelige en bochtige rit, maar al met al viel het best mee en nu zijn we weer ingecheckt in een pracht van een hotel waarvan de naam me even ontschoten is. Ode aan Peru-online wat betreft hotelkeuze want tot nu toe zitten we in prachtplekken.
Vandaag lekker door de stad gebanjerd en straks hebben we op het Placa de Armes afgesproken om een hapie te gaan eten, hopelijk met wat muziek erbij!
Ik probeerde nog een foto erbij te zetten maar ze blijken te groot. Morgen nieuwe ronden, nieuwe kansen.


Wordt vervolgd!!

  • 31 Oktober 2011 - 09:11

    Ans:

    Lima en Lama liggen niet ver van elkaar, oppassen geblazen.
    Groetjes aan mijn husband, het zwagertje van mijn husband (mijn broertje) en de vriendjes en vriendinnetjes.

  • 31 Oktober 2011 - 18:12

    Jan Zwetsloot:

    Ha die Dirk. Wat is vakantie vieren toch zwaar. Ik ben jaloers op je.

    Geniet ervan! Wij genieten van je verhalen.

    Ellen en Jan

  • 01 November 2011 - 08:13

    Mirjan:

    Haha, heb je je zomaar laten bespugen, wat een mop, dat had ik wel willen zien !!!

  • 06 November 2011 - 09:21

    Michel:

    ja dirk dat had je op je klompen aan kunnen voelen he.
    denk nou zelf je heb je niet voor gesteld of wat dan ook wat zo jij doen als een wild vreemde je kwam storen tijdens je eten om je een aai over je bolletje te geven hahahahahahaha

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dirk

Actief sinds 21 Okt. 2011
Verslag gelezen: 322
Totaal aantal bezoekers 27060

Voorgaande reizen:

19 Mei 2014 - 07 Juni 2014

Maleisië

10 November 2013 - 01 December 2013

Vietnam, here we come!

19 April 2013 - 04 Mei 2013

Schotland

18 Maart 2012 - 08 April 2012

Suriname

25 Oktober 2011 - 16 November 2011

Peru

Landen bezocht: