We benne dur! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Dirk Zwetsloot - WaarBenJij.nu We benne dur! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Dirk Zwetsloot - WaarBenJij.nu

We benne dur!

Door: Dirk

Blijf op de hoogte en volg Dirk

19 Maart 2012 | Suriname, Paramaribo

We hebben net ons ontbijtje achter de kiezen, het zonnetje schijnt.. het leven is goed!
Gisteren met zijn twaalven; Rosita, Michel, dochter, zoon, zoon 2 met schoondochter Natasja en (klein)kind, Ursula, Rosni, Gabrielle en ik vertrokken vanaf Schiphol en ruim 9 uur later 25 minuten te vroeg op Zanderij aangekomen. Het toestel stopte ergens midden op het vliegveld en de rest mochten we lopen naar de ontvangsthal waar in een lange rij moesten wachten tot onze paspoorten gecheckt werden. Eenmaal daar doorheen hebben we ruim 2 uur gewacht op het toestel van de SLM die ons Roy, Marcel en Miriam brachten. Toen mocht eindelijk de bus vertrekken naar Paramaribo waar we na een klein uurtje eerst Roy thuis afzetten en een kwartier later aankwamen hier bij 'Amalia'? in de Amatodjastraat. Niet iedereen pastte erin; Marcel en Miriam kregen een ander appartement toegewezen van Rosita, maar nadat douchen bleek dat de afvoer richting bed gericht stond zal dit niet voor herhaling vatbaar zijn vandaar dat ze nu met de taxi (vriend van Roos) nu op jacht zijn naar een nieuwe slaapplaats. Het is warm, ik schat zo tegen de 30 graden, maar als we het rustig houden loopt het zweet niet met straaltjes van je lijf af. Eerst maar even wennen, boekje lezen op de veranda achter het huis op een luie stoel, dan gaat het helemaal goed komen denk ik!

  • 19 Maart 2012 - 13:59

    Henny:

    He wat goed van jullie te horen was nog een hele reis zo,nu maar genieten hoor van het mooie weer ik was net mijn post aan het lezen en ik zag jou mail binnen komen alles ok hier ook aan de middenweg hoor ik zal dit nieuws wel ff melden dan weet jou moeder er wat vanaf Groetjes daar en geniet hoor

  • 19 Maart 2012 - 14:46

    Ria:

    Hee THEO,

    Heel veel plezier hè daar, lekker genieten en tot gauw X

  • 19 Maart 2012 - 16:13

    Dirk:

    Dirk met Dirk. Ja, het is daar rustig, rustig he? Zou ik ook maar doen, want de temp. loopt langzaam op als ik deze site mag geloven. Zelf net een wereldreis naar de Efteling achter de rug. Groeten aan Gabriëlle.

  • 19 Maart 2012 - 16:35

    Lenie:

    He Dirk, wat leuk om je verhalen weer te horen. Geniet veel!
    Groetjes
    Lenie

  • 19 Maart 2012 - 19:22

    Wim:

    Ik zag je zitten op de veranda lekker hoor in het zonnetje proost gabber spreek je later greetz daar aan iedereen.

  • 19 Maart 2012 - 19:43

    Harry:

    Dirk leuk om te lezen. Ik ga je volgen Voor jouw en uiteraard ook voor Gabrielle een hele fijne vakantie en geniet ze!!!!!!!!

  • 20 Maart 2012 - 07:41

    Tanja:

    Jullie zijn iedergeval goed aangekomen, rustig aan daar op de veranda ;-) Geniet met z'n allen! grtx

  • 20 Maart 2012 - 08:30

    John:

    Hoi Drik,
    Wat leuk om weer wat van je te lezen!
    Geniet er van.
    Groetjes, John

  • 20 Maart 2012 - 14:56

    Wendy:

    Grappig, omdat ik er geweest ben zie ik het allemaal helemaal voor me! Vliegtuig midden op het veld...lange wachtrijen, de route naar Paramaribo... Leuk hoor! En jullie gaan natuurlijk veel meer zien dan dat ik heb gedaan... Jaloeoeeeeers!! Geniet er van! Groetjes aan Gabrielle!

    X

  • 21 Maart 2012 - 07:28

    Mir:

    Wat lekker man !!! Doe je vooral HEEL RUSTIG aan...stel je voor dat je je TE DRUK maakt.. Heb het lekker en ik blijf je reisverslagen lezen, dikke klapzoen

  • 22 Maart 2012 - 13:37

    Afra:

    hoi Dirk, leuk dat je in Paramaribo bent, zelf ben ik er in januari geweest samen met mijn zoon Ben, hij verblijft nu nog in de Jodenbreestraat 2 boven de stadslager, als hij op t balkon zit geef je maar n schreeuw en doe hem de groeten! heel veel plezier in Suriname! groetjes en n dikke kus.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Dirk

Actief sinds 21 Okt. 2011
Verslag gelezen: 276
Totaal aantal bezoekers 27026

Voorgaande reizen:

19 Mei 2014 - 07 Juni 2014

Maleisië

10 November 2013 - 01 December 2013

Vietnam, here we come!

19 April 2013 - 04 Mei 2013

Schotland

18 Maart 2012 - 08 April 2012

Suriname

25 Oktober 2011 - 16 November 2011

Peru

Landen bezocht: