Strontian - Reisverslag uit Strontian, Verenigd Koninkrijk van Dirk Zwetsloot - WaarBenJij.nu Strontian - Reisverslag uit Strontian, Verenigd Koninkrijk van Dirk Zwetsloot - WaarBenJij.nu

Strontian

Blijf op de hoogte en volg Dirk

28 April 2013 | Verenigd Koninkrijk, Strontian

Zitten we dan... in Strontian. Vanochtend even getwijfeld om nóg een dagje in Portree te blijven, maar uiteindelijk toch het boeltje weer bij mekaar geraapt en vertrokken naar Sligachan waar alleen een enorm hotel staat maar het uitzicht op de besneeuwde Cuillins heel mooi is! Achteraf zagen we ze al op weg naar Talisker, net na Neist point. We zagen de pieken al wel in de verte, maar wisten wij veel dat de DE Cuillins zouden zijn?
Even verder richting boot op een wonderschoon plekje bij het Hotel Eilean Larmain (ook weer zo'n aanrader... zag er niet goedkoop uit) een bakkie gedaan mét een banaan-chocolade cake met sticky toffee sauce, gewoon midden op de dag, gewoon omdat het kan....

• 29 April 2013 - 12:59

Jeroen Lely:

Hey levensgenieters!
    Sinds eergisteren lees ik je verslagen! Mijn grijze massa maakt allerlei mooie landschappen en voorstellingen bij je verslagen. Ik zit stiekem bij jullie achterop!
    Ben zo benieuwd naar je verhalen en beelden!!
    Ga vooral door met wat je doet (genieten wij van mee) en kom lekker vol (met van alles) weer terug.

Liefs,

Jeroen.