Ho Chi Min - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Dirk Zwetsloot - WaarBenJij.nu Ho Chi Min - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Dirk Zwetsloot - WaarBenJij.nu

Ho Chi Min

Blijf op de hoogte en volg Dirk

11 November 2013 | Vietnam, Ho Chi Minhstad

Poeh, toch wel effe een stukkie zitten hoor!
11 uur op een stoel die niet achterover wil, alleen maar onderuit!?
Maar ja, niet zeuren.. in HongKong eruit en na twee uur konden we weer door naar Ho Chi Min City, ook weer 2 uur...
Hier 'even' het visum regelen; nogal chaotisch in de rij, aanvraag en paspoort achterlaten en wachten op het visum in paspoort wat na een half uur een feit was.
Nu kwam de grootste uitdaging; door douane! Dit duurde al met al een uur, voornamelijk door een traag systeem waar elke keer op gewacht moest worden.. het goede nieuws was dat buiten (33 graden!) een aardige dame ons opwachtte met een bordje ' Stroet Bianca'.. goed geregeld, Vietnam 2 Go! Nu lekker onze roes uitgeslapen en de stad in, joehoe!!

• 11 November 2013 - 10:03

Wendy:

Heeeey,

Was al bang dat jullie in Hongkong zouden stranden ivm de storm, maar dat is dus niet zo. Tja, het is natuurlijk geen klein landje he? Volgens mij is de storm in het noorden toch?

Geniet daar, maak veel mee en kom veilig weer terug!!

Liefs,
    Wendy

• 11 November 2013 - 10:11

Yolanda:

Lekker uitrusten na de lange reis en dan genieten!!! Heel veel plezier en pas goed op jezelf

Dikke kus Yol xxxx

• 11 November 2013 - 10:15

Marieke:

Fijn te lezen dat jullie veilig zijn aangekomen! Op het journaal vanmorgen was te zien dat de orkaan die flink heeft huisgehouden in de Filipijnen deze ochtend ook over het noordelijk gedeelte van Vietnam raasde. Minder leuk bericht, maar wel iets om rekening mee te houden. Ik hoop voor de Vietnamese bevolking dat de schade mee zal vallen en dat jullie verder nergens last van zullen hebben en op en top kunnen genieten van dit prachtige land! Fijne reis! XX

• 11 November 2013 - 11:40

C.beuningen:

Ik dacht dat je effe zou bellen maar je bent er weer zonder ons uitgenaaid.
    Leuk snoepreisje trouwens, fijne reis en tot gauw groetjes en knuffel Casper Angelique.

• 11 November 2013 - 15:32

Ada:

Had van Wendy gehoord dat je zondag naar Vietnam zou gaan ,heb je nog gebeld om je een geweldige tijd daar te wensen,maar je was al weg,dus bij deze als nog!.
    We hopen dat je niks merkt van de orkaan die waarschijnlijk in het noorden komt,dus als het even kan niet naar toe gaan!
    Dirk geniet,en dat je heel veel mooie dingen mee maakt,verder een heel goede reis!

Groetjes Kees en Ada.

• 11 November 2013 - 17:48

Aaltsje:

He Dirk, Wist niet dat je al op reis was! We hebben het er wel over gehad maar wanneer precies....?
    Nou het lijkt me ook een prachtig land!
    En hoop inderdaad ook dat jullie geen/weinig last van de storm zullen hebben.
    Tja 11 uur is een stevig zitje maar Australië duurde vast nog langer...;)
    Nou Dirk, geniet ervan samen met de meiden, je ging toch met Ria en Bianca??
    Snuif op die cultuur en kom t.z.t weer veiliig terug!
    Ps; we willen uiteraard graag je foto's zien!
    XX en groetjes aan de meiden!

• 12 November 2013 - 00:57

Willem Alderden:

Hi Dirk, weer een top reis aan het maken?
    Leuk man, en in goed gezelschap hoorde ik van Gabrielle.
    Wens jullie 3en een hele fijne tijd toe, doe voorzichtig ook met die storm, laterssss Willem.

• 12 November 2013 - 12:43

Harry:

Hey Dirk, dat wordt weer genieten voor je. Ik begrijp uit hetgeen ik lees samen met Ria en Bianca. Ik hoop dat jullie een fantastsche reis meemaken en ben zeer benieuwd naar jullie belevenissen. Geniet er van,. Harry.

• 13 November 2013 - 19:05

Wim:

Hoi je zit er al ja hier druk aan het ik hoop dat je een te gek avontuur gaat mee maken ik blijf je volgen spreek je later.

Wim