KL, dag 2 - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Dirk Zwetsloot - WaarBenJij.nu KL, dag 2 - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Dirk Zwetsloot - WaarBenJij.nu

KL, dag 2

Door: Dillek

Blijf op de hoogte en volg Dirk

29 Mei 2014 | Maleisië, Kuala Lumpur

Vandaag begonnen met lekker uitslapen. Half tien was voor we in actie kwamen met als gevolg dat het ontbijt op een hol en een draf moest. We hadden ons een beetje verheugd op een uigebreid ontbijt na de kleffe witte broodjes van Lodge121, maar ook hier stonden dezelfde broodjes op ons te wachten. Mét gebakken ei, dat dan weer wel...
Wasje doen aan de overkant, ansichtkaarten gekocht voor de papa's en de mama's, geschreven én gepost en hop, met de bovengrondse metro naar de shoppingmalls.
Ik zat er stiekum over te denken om een nieuwe SEIKO te kopen, maar kwam uiteindelijk met een nieuw bandje van 9 Euro naar buiten.
Ook de nieuwe camera die ik in gedachte had kon ik met het grootste gemak uit nijn hoofd zetten, klaar!
Op naar de Petronas Towers. Wat een joekeloeresen zeg, poeh! Een heel circus beneden met mensen die de meeste vreemde capriolen uithalen om op de foto te komen....
Onderweg kom je hier regelmatig mannen tegen die proberen als vrouw door het leven te gaan.. (shemales?). Ook het omgekeerde kom je tegen. Gister kochten we een heuptas voor Ria van een dame die duidelijk liever een jongetje was geweest. Vandaag bij een SEIKO shop ook zo eentje... ach ja, ieder zijn/haar ding nietwaar?
Verder nog een flink stuk gewandeld; langs het National Museum, Bird Parc met een flink aantal Macaque aapjes op de weg en later terug naar de Petronas Towers om nu een foto te kunnen maken als het donker is, tóch weer anders!?
Nu nog plannen trekken hoe we morgen in de Cameron Highlands komen en snurken!

• 29 Mei 2014 - 18:05

Henny:

Succes met jou plannen kom vast goed,lees het wel groetjes Henny

• 29 Mei 2014 - 19:23

Mariette:

zo te horen vermaken jullie je wel !! blijf schrijven het is leuk om te lezen.

take care, xxxxxxxxxxxx

• 29 Mei 2014 - 21:51

Harry:

Leuk om al jullie avonturen weer te vernemen. Na een saaie grauwe grijze hemelvaartdag hier ga ik straks met Jan maar een borrel halen in de kroeg. Nog heel veel plezier daar en Geniet ze. Harry

• 30 Mei 2014 - 01:27

Wim:

Geweldig Dirk

Heerlijk om je te volgen koop nou maar een mooie Seiko
    je moet je toch ook zelf even kietelen.
    Geniet er maar van groetjes daar.

Wim

• 30 Mei 2014 - 08:16

Eelke:

Jij als Seiko liefhebber moet toch nog eens goed nadenken om naast een bandje een klokje te kopen.Zal altijd goedkoper zijn dan als bij Siebel ...toch??
    Ga niet te hoog in de Highlands...want je weet het:zij die te hoog klimmen , kunnen diep vallen.( Nou ja,ik heb hoogtevrees)
    Genieten maar weer.
    Eelke